شرکت کارتن سازی افرا پک کرج
وبلاگ, معرفی شرکت‌ها

معرفی شرکت کارتن سازی در کرج

4.8/5 - (10 امتیاز)
  • 312 بازدید
سمانه نوری ۱۴۰۲/۰۷/۱۵

از آنجا که کارتن به عنوان یکی از بهترین نوع بسته بندی در میان صنایع گوناگون شناخته شده است، لازم است در تهیه آن دقت کافی را داشته باشیم.

انتخاب کارخانه کارتن سازی مناسب یکی از فاکتورهای مهمی است که در هنگام تهیه بسته بندی محصول باید به آن توجه داشته باشید.

ما در وب سایت شرکت مسعود کارتن به معرفی شرکت‌ها و کارخانه‌های معتبر و فعال در صنعت کارتن سازی پرداخته‌ایم و تا کنون بسیاری از شرکت‌های کارتن سازی مانند شرکت مهندسین خبره میهن، شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد، شرکت تک کارتن یزد، شرکت کارتن سازی آسان پک قزوین و… را که در زمینه تولید کارتن و ورق کارتن فعالیت می‌کنند را به شما عزیزان معرفی نموده‌ایم.

برای آشنایی بیشتر با شرکت‌های کارتن سازی می‌توانید به صفحه وبلاگ سایت مسعود کارتن مراجعه نمایید.

اکنون در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از شرکت‌های کارتن سازی کرج کمالشهر را به شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی نماییم. شرکت کارتن سازی افراپک

 

شرکت کارتن سازی افراپک

 

معرفی شرکت کارتن سازی افراپک کرج

شرکت کارتن سازی افراپک کرج از جمله شرکت‌های معتبر و فعال در صنعت کارتن سازی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به طور رسمی در استان البرز (کرج) آغاز نموده است.

شرکت کارتن سازی افراپک از زمان آغاز فعالیت، رضایت مشتریان را سرلوحه کار تولیدی خود قرار داده و همواره در تلاش است که با ارائه بهترین خدمات و محصولات، رضایت مشتریان را جلب نماید.

شرکت کارتن سازی

 

شرکت کارتن سازی افراپک با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات بروز دنیا قادر به تولید کارتن مقوایی در انواع و اندازه‌های مختلف می‌باشد.

 

در تولید کارتن بسته بندی آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، کیفیت کارتن است و این موضوع مستلزم استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. در شرکت کارتن سازی افراپک تمامی مواد اولیه از بدو ورود توسط متخصصان واحد کنترل کیفیت مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

تولیدات شرکت کارتن سازی افراپک

شرکت کارتن سازی افراپک در سال‌های فعالیت خود با تکیه بر دانش و تجربه ۲۰ ساله خود در صنعت کارتن و بسته بندی، توانسته است انواع کارتن را تولید نماید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

محصولات تولیدی شرکت کارتن سازی افراپک به شرح ذیل می‌باشد:

همچنین کارتن سازی افراپک با استفاده از دستگاه چاپ فلکسو، چاپ کارتن تا ۴ رنگ را در نهایت دقت و کیفیت تولید می‌نماید.

 

خدمات شرکت کارتن سازی افراپک

شرکت کارتن سازی افراپک در کنار تولید محصولات بسته بندی، خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل:

 

مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش

مشاوره

 

 

قبل از اقدام به سفارش کارتن بسته بندی مناسب محصول خود، می‌توانید با برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت کارتن سازی افراپک، از تجربیات آنان در این زمینه استفاده نمایید.

 

مشاوره در طراحی و تولید

طراحی کارتن

 

طراحی بسته بندی محصولات، یکی از جمله عواملی است که در فروش آن محصول تاثیر مثبتی به همراه دارد. توصیه می‌شود برای خاص جلوه دادن محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، حتما از چاپ طرح‌ها و الگوهای متنوع بر روی بسته بندی خود استفاده نمایید.

 

کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی

کنترل کیفیت

 

 

شرکت کارتن سازی افراپکدر تمامی مراحل (از زمان ورود مواد اولیه تا ساخت محصول نهایی) به بررسی و سنجش کیفیت محصول می‌پردازد تا با اطمینان خاطر محصولات را به مشتریان ارائه دهد.

 

ارسال سفارشات به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

 

 

کارتن سازی افراپک این امکان را فراهم نموده که محصولات نهایی را با کمترین هزینه همراه با مجهزترین ماشین آلات به سراسر کشور ارسال و به دست مشتریان برساند.

 

 

 

 

برای برقراری ارتباط و آگاهی بیشتر از خدمات و محصولات شرکت کارتن سازی افراپک می‌توانید از راه‌های ارتباطی معرفی شده در ادامه مطالب استفاده نمایید.

آدرس کارخانه: کرج، کمالشهر، چهارباغ، بعداز ساختمان شهرداری، خیابان گل نرگس، چهاراه سمت چپ، درب دوم

تلفن:۰۹۱۲۵۶۶۱۹۶۱

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست