شرکت تک کارتن یزد
وبلاگ, معرفی شرکت‌ها

معرفی شرکت تک کارتن یزد

5/5 - (6 امتیاز)
  • 590 بازدید
سمانه نوری ۱۴۰۲/۰۵/۰۹

در ادامه مسیر معرفی شرکت‌های بزرگ در صنعتکارتن سازی و بسته‌بندی در وبلاگ مسعود کارتن، این‌بار به‌سراغ یکی از شرکت‌های تولید‌کننده ورق کارتن و کاغذ می‌رویم.

شرکت تک کارتن یزد

 

معرفی شرکت تک کارتن یزد

شرکت تک کارتن یزد در سال ۱۳۸۲ در استان یزد به مدیریت عبدالرحمان دانشیان در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع، فعالیت خود را در حوزه تولید ورق کارتن و کاغذ آغاز نمود.

نما

شرکت تک کارتن یزد تولیدکننده انواع ورق کارتن ۳لا و ۵لا و تولیدکننده ورق کاغذ در انواع مختلف تست لاینر، لاینر، کرافت، وایت تاپ، فلوتینگ و… می‌باشد.

 

شرکت تک کارتن یزد فعالیت خود را در ابتدا با تولید انواع ورق کارتن ۳لایه، ۵لایه و… آغار نمود که در ادامه فعالیت تولیدی خود با موفقیت در حوزه تولید ورق کاتن، تولید انواع ورق کاغذ (تست لاینر، لاینر، کرافت، وایت تاپ، فلوتینگ و…) را نیز به لیست محصولات خود افزود.

 

اغلب شرکت‌های کارتن سازی قادر به تولید ورق کارتن برای تهیه کارتن بسته‌بندی نیستند، از این رو نیاز است تا ورق کارتن را به عنوان مواد اولیه از شرکت‌های تولیدکننده ورق کارتن و ورق کاغذ مانند شرکت تک کارتن یزد تهیه نمایند. شرکت تک کارتن یزد با برخورداری از نیروی انسانی متخصص در کنار بیش از دو دهه تجربه کسب و کار، توانسته است با بسیاری از شرکت‌های کارتن سازی همکاری گسترده داشته باشد.

 

نیروی انسانی

داشتن نیروی انسانی مجرب و کارآزموده برای هر شرکتی، در راستای رسیدن به موفقیت، ضروری و بسیار با اهمیت است. شرکت تک کارتن یزد با ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروی جوان و متخصص ایرانی، توانسته است به موفقیت‌های بسیاری در حوزه فعالیتی خود دست یابد و اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و موفق در حوزه تولید ورق کارتن و ورق کاغذ در ایران در حال فعالیت و خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد.

 

اهداف

برای مشتریان بسیار مهم است محصولی را خریداری کنند که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار باشد. شرکت تک کارتن یزد با درک این موضوع، نیازهای مشتریان را هدف کار تولیدی خود قرار داده است.

 

اهداف شرکت تک کارتن یزد، ارائه با کیفیت‌ترین محصولات با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن می‌باشد که بدین منظور، خط تولید شرکت را به مجهزترین و جدیدترین ماشین‌آلات روز دنیا تجهیز نموده است که خوشبختانه موفق به تحقق اهداف خود و جلب رضایت مشتریان شده است.

 

محصولات

شرکت تک کارتن یزد با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و ماشین‌آلات بروز دنیا، تولیدات خود را افرایش داده است. از جمله محصولات تولیدی شرکت تک کارتن یزد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید ورق کارتن ۳لا
  • تولید ورق کارتن ۵لا
  • تولید کاغذ کرافت
  • تولید کاغذ لاینر
  • تولید کاغذ دایت تاپ
  • و…

 

شرکت تک کارتن یزد در ترکیبات ورق کارتن خود از ورق کارتن‌های (ایرانی- ایرانی- ایرانی)، (کرافت خارجی– فلوتینگ– تست لاینر)، (تست لاینر– ایرانی- ایرانی)، (سفید تک– ایرانی- ایرانی)، (تست لاینر– ایرانی– تست لاینر)، ( سفید تک– فلوتینگ– ایرانی) و … استفاده نموده است.

 

بازیافت

بازیافت

بازیافت نمودن یکی از عوامل مهم در صنعت کارتن و ورق سازی می‌باشد که با تجزیه نمودن کارتن‌های مصرفی و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، می‌توان از آنها مجدد به عنوان مواد اولیه در چرخه تولید استفاده نمود.

 

شرکت تک کارتن یزد سعی کرده بازیافت محصولات کارتنی و استفاده از محصولات بازیافتی را در دستور کار خود قرار دهد تا با بروزترین دستگاه‌های بازیافتی و تجزیه نمودن آنها، محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نماید.

 

در ادامه مطالب فیلمی در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار می‌دهیم تا بیشتر با روند بازیافت و نحوه کار دستگاه‌های بازیافت آشنا شوید.

 

برای برقراری ارتباط با شرکت تک کارتن یزد می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید:

دفتر مرکزی یزد: یزد، شهرک صنعتی یزد، بلوار اقاقیا، ۲۴ متری نرگس

تلفن:۰۳۵۳۷۲۷۲۴۸۷

 

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست