شرکت مهندسین خبره میهن
معرفی شرکت‌ها, وبلاگ

معرفی شرکت مهندسین خبره میهن

4.9/5 - (7 امتیاز)
  • 670 بازدید
سمانه نوری ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

امروزه استفاده از کارتن مقوایی در بسته‌بندی محصولات به طور چشم‌گیری گسترش یافته است بطوری‌که در جای جای میهن عزیزمان ایران، مدیران و کارآفرینان بسیاری هستند که با گردآوری نیروهای انسانی، به تأسیس شرکت‌های بزرگ در صنعت کارتن سازی اقدام نموده‌اند. در صنعت کارتن سازی شرکت‌های بسیاری هستند که علاوه بر موفقیت در حوزه فعالیت خود، به چرخه تولید کشور نیز کمک نموده‌اند. خوشبختانه در وب سایت شرکت مسعود کارتن فرصتی فراهم نموده‌ایم تا به معرفی برخی از شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه کارتن سازی و ورق‌ سازی بپردازیم.

در این مقاله با معرفی شرکت مهندسین خبره میهن همراه شما بازدیدکنندگان گرامی خواهیم بود.

شرکت مهندسین خبره میهن

معرفی شرکت مهندسین خبره میهن

نمای شرکت خبره میهن

شرکت مهندسین خبره میهن در سال ۱۳۷۷ با تلاش و همت مهندسان آقای محمد رجایی و آقای رسول ورشوچی، در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بهارستان در استان البرز، در صنعت کارتن مقوایی و بسته‌بندی شروع به فعالیت نموده‌است. شرکت مهندسین خبره میهن در ابتدا با تولید جعبه‌های کارتنی فعالیت خود را آغاز نمود که پس از مدت کوتاهی با برنامه‌ریزی بنیانگذاران، تولید ورق کارتن نیز به لیست تولیدات این شرکت افزوده شد.

 

شرکت خبره میهن

 

شرکت خبره میهن یکی از شرکت‌های اصلی هلدینگ بسته‌بندی خبره میهن می‌باشد. دیگر شرکت‌های این هلدینگ بسته‌بندی، در زمینه تولید کاغذ بسته‌بندی، تولید و تجارت کارتن بازیافتی و همچنین تجارت کاغذ و ورق کارتن در حال فعالیت می‌باشند.

 

نیروی انسانی

پشتوانه شرکت مهندسین خبره میهن نیروی انسانی متعهد و متخصصی است که از ابتدای آغاز فعالیت همراه شرکت بوده‌اند و برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نکرده‌اند و اکنون با یاری خداوند شرکت خبره میهن به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام و موفق در صنعت تولید کارتن و ورق کارتن، در سطح کشور شناخته شده‌است.

 

شرکت مهندسین خبره میهن قادر به تولید انواع ورق‌های کارتنی در عرض‌های متنوع و با فلوت‌های E, C, B، انواع ورق کارتن ۳لا، ۵لا و ۷ لا، جعبه کارتن و کارتن باطله می‌باشد. لازم به ذکر است که شرکت خبره میهن یکی از معدود شرکت‌هایی است که در سطح کشور، قادر به تولید ورق کارتن ۷لایه می‌باشد. ورق‌های کارتنی ۷لایه دارای مقاومتی بالا هستند و می‌توان از آنها بسته‌بندی‌های مقاومی ارائه داد که جایگزین مناسبی برای بسته‌بندی‌های چوبی و فلزی هستند.

 

محصولات

جعبه بسته‌بندی تولید شده برای هر محصولی دارای ویژگی‌هایی متناسب با آن محصول می‌باشد. برای مثال بسته‌بندی مواد غدایی با بسته‌بندی لوازم‌خانگی متفاوت هستند. شرکت مهندسین خبره میهن، با درک این موضوع برای تولید جعبه‌های کارتنی با کاربرد‌های مختلف، از الگو و طراحی‌های مهندسی شده استفاده می‌نماید.

دسته بندی جعبه های کارتنی قابل ارائه شرکت خبره میهن به شرح زیر می‌باشد:

 

محصولات

کارتن لوازم خانگی

برای حمل لوازم خانگی حساس و لوکس مانند تلویزیون، یخچال، لباسشویی و… باید از کارتن‌هایی استفاده نمود که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. کارتن‌های لوازم خانگی از رویه و زیره کرافت سنگین ساخته شده‌اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار ایجاد می‌نماید.

 

 

محصولات خبره میهن

 

 

کارتن لوازم آرایشی

کارتن محصولات لوازم آرایشی از کارتن تاشو، دارای وزن سبک ساخته می‌شوند که البته از مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن برخوردارد هستند.

 

 

 

 

محصولات خبره میهن

کارتن محصولات کشاوزی

برای مقرون به صرفه بودن کارتن‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی، استفاده از کارتن‌های بازیافتی گزینه مناسبی می‌باشد که مشتریان در صورت تمایل استفاده از مواد بازیافتی در ترکیب بسته‌بندی خود، می‌توانند با هزینه کمتر، کارتن بسته‌بندی مورد نیاز محصولات خود را تهیه نمایند. در رابطه با کارتن میوه‌های صادراتی باید به موارد دیگر نیز در روند تولید توجه داشت  که در مقاله‌ای جداگانه به بررسی ویژگی آنها می‌پردازیم.

 

 

محصولات شرکت خبره میهن

 

 

 

کارتن مواد غذایی

جعبه کارتن مواد غذایی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نوع بسته‌بندی می‌باشد که در هنگام تولید باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود تا از فاسد شدن محصول جلوگیری نماید. چاپ و تنوع جعبه‌های مواد غذایی نقش بسیاری در جلب مشتری و افزایش فروش دارند. همه کارتن‌های مواد غذایی تولید شده در شرکت مهندسین خبره میهن، ۱۰۰% قابل بازیافت هستند.

 

 

 

 

 

 

مشتریان

شرکت مهندسین خبره میهن در حوزه تولید جعبه‌های کارتنی قادر به ارائه خدمات به طیف وسیعی از صنایع گوناگون مانند: لوازم خانگی، آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی، مرسولات پستی و… می‌باشد که همکاری چندین ساله شرکت خبره میهن با صنایع گوناگون و تأمین نیازهای بسته‌بندی آنها از جمله موفقیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با مشتریان شرکت مهندسین خبره میهن می‌توانیم به اسامی شرکت‌ها در ادامه مطلب اشاره داشته باشیم:

  • شرکت تک ماکارون
  • شرکت سامسونگ
  • شرکت چای دوغزال
  • شرکت ایرانول
  • شرکت کاله
  • شرکت شیبابا
  • شرکت چای گلستان
  • و…

 

خدمات

خدمات شرکت خبره میهن به تولید جعبه‌های کارتنی و ورق کارتن ختم نمی‌شود، شرکت مهندسین خبره میهن در کنار تولیدات خود خدماتی دیگری نیز ارائه می‌دهد که به اندازه‌ی تولید محصول حائز اهمیت هستند.

کنترل کیفیت شرکت مهندسین خبره میهن

 

کنترل کیفیت محصول

شرکت مهندسین خبره میهن با استفاده از بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی در کنار پرسنل کارآزموده، دارای یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های صنعت ورق و کارتن می‌باشد که در تمامی مراحل (از زمان ورود مواد اولیه تا ساخت محصول نهایی) به بررسی و سنجش کیفیت محصول می‌پردازد تا با اطمینان خاطر محصولات را به مشتریان ارائه دهد.

 

 

مشاوره و مهندسی محصول

 

مهندسی محصول

گروه مشاوره و مهندسین خبره میهن از ابتدای قبول سفارشات در کنار مشتریان تلاش می‌کنند تا محصول مورد نیاز مشتریان را با بهترین متریال و در نهایت کیفیت تولید و به دست آنها برسانند. رضایت داشتن مشتری از محصول یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت خبره میهن به حساب می‌آید که در این راستا همواره از با کیفیت‌ترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می‌نماید.

 

حمل و نقل شرکت خبره میهن

 

حمل و نقل

شرکت مهندسین خبره میهن این امکان را فراهم نموده که محصولات نهایی را با کمترین هزینه همراه با مجهزترین ماشین آلات به سراسر کشور ارسال و به دست مشتریان برساند.

 

 

 

 

اما در ادامه از این نکته غافل نشویم که آنچه کارنامه شرکت مهندسین خبره میهن را درخشان نموده است حفاظت از محیط زیست و رساندن کمترین ضرر به آن می‌باشد که می‌توان بی‌ضرر بودن این صنعت برای میحط زیست را یکی از دلایل فعالیت بنیانگداران در صنعت کارتن و بسته‌بندی دانست.

 

برای برقرای ارتباط و آگاهی از خدمات و محصولات شرکت مهندسین خبره میهن می‌توانید از راه‌های ارتباطی معرفی شده در ادامه مطالب استفاده نمایید:

آدرس: کیلومتر ۵ اتوبان قزوین کرج، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک ۱۲۷

تلفن: ۰۲۶۳۴۷۶۰۴۷۶

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست