شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد
معرفی شرکت‌ها, وبلاگ

معرفی شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد

5/5 - (6 امتیاز)
  • 559 بازدید
سمانه نوری ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

در این بخش از وبلاگ شرکت مسعود کارتن با معرفی شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد همراه شما بازدیدکنندگان گرامی خواهیم بود.

 

لوگو

 

معرفی شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد در سال ۱۳۷۳ با تأسیس کارخانه و ثبت رسمی نام شرکت، فعالیت خود را در حوزه تولید ورق، در مساحتی به متراژ ۲۳۰۰۰ متر مربع و با انبارهایی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع آغاز نمود. شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد در ابتدا فعالیت خود را با راه‌اندازی یک خط تولید ورق کارتن، به عنوان تولید کننده ورق آغاز نمود.

 

ورق سازی

تولید ورق

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد با در اختیار داشتن مجهزترین ماشین‌آلات اتوماتیک، به راه‌اندازی دو خط تولید کامل ورق سازی و بهره برداری از آن‌ها اقدام نموده است که سالانه تولید ۲۵۰۰۰ تن ورق کارتن را به لیست فعالیت و تولیدات خود افروده است. شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد انواع  ورق کارتن ۳لا و ۵لا در عرض‌های متفاوت، در فلوت‌های E,C را تولید و به بازار عرضه می‌دارد.

 

کارتن سازی

تولبد انواع کارتن

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد در سال ۱۳۹۱ با خرید ماشین‌آلات تمام اتوماتیک خارجی و راه‌انداری خط تولید کارتن، موفق به تولید انواع کارتن در ابعاد مختلف و متنوع شده‌است.

از جمله تولیدات شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد در زمینه تولید کارتن می‌توان موارد زیر را نام برد:

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد قادر است تمامی کارتن‌های تولیدی خود را با چاپ چهار رنگ ارائه نماید.

 

داشتن کیفیت در خور شأن مشتریان، همیشه برای شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد در اولویت بوده و همواره تلاش کرده است تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین برای به ارمغان آوردن رضایت مشتریان از محصولات تولیدی، تمام تلاش خود را صرف استفاده از کاغذ کرافت مرغوب خارجی (سبک و سنگین) نموده است تا بتواند کیفیت محصولات خود را جهت جلب رضایت مشتریان افرایش دهد.

 

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد با تهیه مواد اولیه و متریال با کیفیت، همراه با در اختیار داشتن بروزترین ماشین‌آلات، توانسته محصولات بسته بندی تولیدی خود را برای استفاده شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه صنایع کشاوزی، غذایی، صنعتی و… فراهم نماید.

 

مشتریان

داشتن تجهیزات بروز در کنار تیم کارآمد و متخصص باعث شده است که شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع ورق کارتن و کارتن، با بسیاری از نام‌های تجارتی داخلی و خارجی همکاری گسترده نموده و نیازهای صنایع مختلف به محصولات بسته بندی را فراهم نماید.

از جمله مشتریانی که با شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد همکاری نموده‌اند:

  • شرکت کاسپین
  • شرکت زرماکارون
  • شرکت صحت
  • شرکت داروگر
  • شرکت آرشه
  • شرکت نی نو
  • شرکت النهرین
  • شرکت لادن
  • و…

 

خدمات

قیمت رقابتی، ارسال سریع، تصمین کیفیت

شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد با ارائه قیمت مناسب و رقابتی، محصولات تولیدی خود را با قیمت بصرفه به مشتریان عرضه می‌نماید، بعلاوه توانسته است با فراهم نمودن امکان ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور و تضمین کیفیت محصولات، خدمات شایانی به مشتریان خود در داخل و خارج از مرزهای ایران ارائه نماید.

 

هدف ما در وب سایت مسعود کارتن، معرفی شرکت‌های بزرگ و معتبر ورق سازی و کارتن سازی می‌باشد تا شما عزیزان ضمن آگاهی از روند تولیدی شرکت‌ها، بتوانید محصول بسته بندی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 

شما می‌توانید با مراجعه به قسمت وبلاگ شرکت مسعود کارتن، با بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت کارتن سازی و ورق سازی آشنا شوید.

 

راه های برقراری ارتباط با شرکت صنایع بسته بندی بهکاربرد

راه های ارتباطی

 

آدرس دفتر فروش: تهران، میدان جهاد(فاطمی)، نبش خیابان چهلستون، ساختمان چهلستون، طبقه ۶، واحد ۷۰۱

تلفن: ۸۸۹۸۳۳۹۶ – ۸۸۹۵۶۶۷۳

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست