• خانه
  • وبلاگ
  • جعبه یا کارتن مقوایی چه مزایایی برای بسته بندی دارد؟
بسته بندی کالا با کارتن و جعبه مقوایی مزایا
وبلاگ, آموزشی

جعبه یا کارتن مقوایی چه مزایایی برای بسته بندی دارد؟

5/5 - (4 امتیاز)
  • 705 بازدید
فاطمه نوری ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

کارتن‌ یا جعبه مقوایی چه مزایایی در بسته بندی کالاهای ما دارد؟

 

می‌دانیم که راه‌های زیادی برای بسته بندی کالاها وجود دارد اما ویژگی‌های متنوع جعبه‌های کارتنی آن را به یک نوع بسته بندی ایده آل و موثر در سرتاسر کشور تبدیل کرده است.

بسته‌بندی‌های کارتنی به دلیل ارتباط موثری که بین خریدار و کالا ایجاد می‌کند موجب افزایش فروش و بازاریابی محصول تولید شده می‌شود و هم‌چنین نسبت به سایر بسته‌بندی‌ها موجب کاهش آسیب دیدگی، کاهش هزینه نگهداری و حمل و نقل می‌شود.

لازم است بدانید حدود ۹۵ درصد از محصولات در آمریکا در جعبه مقوایی حمل می‌شود زیرا جعبه‌های مقوایی ارزان قیمت، سبک و همچنین یکی از ایده آل‌ترین نوع بسته بندی در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی می‌باشد.

ما در این مقاله از گروه کارتن سازی مسعود می‌خواهیم شما را با مزایای استفاده از جعبه‌های کارتنی یا جعبه‌های مقوایی در صنعت بسته بندی آشنا کنیم.

 

مزایای استفاده از جعبه‌ مقوایی در چیست؟

مقاومت و محافظت بیشتر از کالا و محصول بسته بندی شده

بسته‌بندی‌های کارتنی مقاومت حداکثری در هنگام جابجایی و حمل و نقل را از محصولات و کالاهای شما دارند، در واقع می‌توان گفت بهترین نوع بسته بندی برای حمل و نقل و نگهداری طولانی مدت جعبه‌های کارتنی می‌باشد که به دلیل کیفیت بالای مواد استفاده شده مقاومت بالایی در مقابل هرگونه سایش و فشار را دارند. شما مشتریان عزیز می‌توانید در هنگام تماس با مشاوران ما در گروه کارتن سازی مسعود، جعبه کارتنی یا مقوایی متناسب با نوع کالا تولید شده‌ی خود را سفارش دهید.

وزن کم بسته بندی

از آنجایی وزن محصولات بسته بندی در هنگام حمل و نقل مهم و حایز اهمیت است بسته‌بندی‌های کارتنی وزن کمتری نسبت به سایر انواع بسته‌بندی‌ها دارند و در عین حال از مقاومت بالاتری نسب به سایر بسته‌بندی‌ها برخوردار هستند. بنابراین سبک وزن بودن جعبه‌های کارتنی حمل و نقل را از محلی به محل دیگر آسان‌تر نموده و هزینه کمتری برای تولید کننده در بردارد.

قابلیت انعطاف پذیری بسته‌بندی‌های کارتنی

یکی از دلایل متمایز بودن بسته بندی کارتنی و مقوایی از سایر بسته‌بندی‌ها قابلیت سازگاری و انعطاف‌پذیری آن‌ها براساس نیاز تولید کننده می‌باشد که تولید کنندگان در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی می‌توانند متناسب با نیاز مشتری در هر سایزی کارتن تولید کرده و کارهایی هم‌چون برش زدن، چسباندن و… را انجام دهند، بنابراین می‌توان گفت بسته‌های کارتنی قابل سفارشی سازی است. ما در گروه کارتن سازی مسعود، جعبه‌های سفارشی شما را با توجه به نیاز شما طراحی می‌کنیم.

ایمن سازی بسته بندی

اگر به دنبال بسته‌بندی‌ای هستید که بتواند از محصولات شما حداکثر محافظت را در هنگام حمل و جابجایی داشته باشد بدون شک بسته بندی مقوایی یا کارتنی بهترین نوع بسته بندی در مقابل خطرات احتمال در جابجایی می‌باشد.

مقرون به صرفه و پایدار

با توجه به هزینه‌های بالای برخی بسته‌بندی‌ها می‌توان گفت بسته‌بندی‌های کارتنی یا مقوایی یکی از مقرون بصرفه‌ترین انواع بسته بندی می‌باشد که علاوه بر هزینه مناسب، دارای مقاومت بالایی در مقابل محصولات بسته بندی شده دارد. ما در گروه کارتن سازی مسعود انواع مختلف کارتن و جعبه بسته بندی را تولید و چاپ می‌کنیم و در اختیار شما تولیدکنندگان عزیز قرار می‌دهیم.

قابلیت سفارشی سازی و برند سازی

بسته‌بندی‌های کارتنی به تولید کنندگان این امکان را می‌دهد تا متناسب با هر محصول تولید شده کارتن یا جعبه مخصوص به آن را سفارش دهند که این امر در برند سازی هر محصول تولید تاثیر شگفتی دارد و راهی مناسب برای جذب مشتری وفادار خواهد بود.

زیست تخریب پذیر، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد

یکی از سازگارترین متریال بسته بندی برای سازگاری با محیط زیست، بسته‌بندی‌های کارتنی می‌باشد زیرا ۷۰ تا ۱۰۰ درصد کارتن‌ قابل بازیافت می‌باشد و همچنین بازیافت و استفاده مجدد آن بسیار آسان می‌باشد.

لازم به گفتن است که تولید کنندگان یا مصرف کنندگان می‌توانند کارتن یا جعبه‌های بسته را تا زده و مجددا مورد مصرف قرار دهند.

 

امیدواریم در این مقاله از شرکت کارتن سازی مسعود توانسته باشیم اطلاعات ارزشمندی را در خصوص بسته‌بندی‌های کارتنی و مقوایی در اختیار شما تولیدکنندگان عزیز قرار داده باشیم. ما در گروه کارتن سازی مسعود به کسب و کارها کمک می‌کنیم تا بهترین نوع بسته بندی را برای محصولات خود با هزینه مناسب و کیفیت بالا سفارش دهند و با طراحی و چاپ زیبا متناسب با هر سلیقه‌ای بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست