شرکت کارتن سازی کاسپین
وبلاگ, معرفی شرکت‌ها

معرفی شرکت کارتن سازی کاسپین

5/5 - (7 امتیاز)
  • 1868 بازدید
سمانه نوری ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

در راستای تصمیم شرکت مسعود کارتن برای معرفی فعالان و پیشگامان در صنعت کارتن سازی و بسته بندی، تاکنون به معرفی شرکت‌هایی هم‌چون کارتن سازی ایران، کارتن سازی میهن، کارتن سازی توحید و همکار کارتن صفادشت پرداخته‌ایم. در ادامه امر قصد داریم به معرفی یکی دیگر از شرکت‌های موفق و بزرگ در حوزه تولید کارتن و ورق کارتن در استان مرکزی بپردازیم. شرکت کارتن سازی کاسپین

 

شرکت کارتن سازی کاسپین

شرکت کارتن سازی کاسپین در سال ۱۳۸۴ در استان مرکزی در زمینی به مساحت ۴ هکتار، با در اختیار داشتن نیروی انسانی مجرب و همچنین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا، فعالیت خود را در صنعت تولید کارتن و ورق کارتن آغاز نمود.

 

 

شرکت کارتن سازی کاسپپین با تولید اشتغال برای حدود ۲۵۰ نیروی انسانی و استفاده از سیستم حمل و نقل اتوماتیک و ماشین آلات بروز در این صنعت مانند کریونی، امبا، دایکات پیشرفته TMZ161,TMZ171، لب چسب و… موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه خود : تاجیکستان، افغانستان، عراق و آذربایجان شده است.

 

از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت کارتن سازی کاسپین می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شایان ذکر است که موارد مطرح شده تنها برخی از خدمات شرکت کاسپین کارتن می‌باشد که به اختصار به بررسی آنان می‌پردازیم:

 

تضمین و کنترل کیفیت

تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به شرکت تحت کنترل بوده و می‌بایست در محدوده کیفی، مورد قبول شرکت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق قرار می‌گیرند.

 

حمل و نقل

شرکت کارتن سازی کاسپین دارای ۵ کانتینر جهت حمل و نقل می‌باشد که همکاری با شرکت‌های بزرگ حمل و نقل بصورت دائمی را فراهم کرده است. هدف شرکت کارتن ساری کاسپین، تولید در زمان کوتاه و با دقت نظر بالا است. وسعت زیاد انبارهای شرکت امکان نگهداری کارتن‌های ساخته شده مشتریان را فراهم نموده تا در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور انتقال داده شود.

 

ارائه خدمات به مشتریان

در این بخش با حضور افراد متخصص و با تجربه، سفارشات مشتریان از زمان پذیرش تا مرحله تولید نهایی و ارسال به دقت تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرد.

 

تولید ورق کارتن

در حوزه تولید ورق با ارائه انواع ورق های ۳ لایه و ۵ لایه با کنگره های E,B,C و ترکیب این کنگره ها با هم، با استفاده از انواع کاغذ های سفید و قهوه ای خارجی و داخلی به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

 

چاپ و بسته بندی

امکان تولید انواع کارتن‌های عادی و غیرعادی (دایکاتی) تا ۵ رنگ چاپ معمولی و هافتون، ۳ خط کامل چاپ و بسته بندی و ۲ خط دایکات پیشرفته، قابلیت زیادی را برای شرکت در خصوص تولید انواع کارتن ایجاد نموده است.

 

دایکات

دستگاه های قدرتمند دایکات پیشرفته TMz161 با سرعت بالایی انواع و اقسام سفارشات دایکاتی را در عرض‌های ۱۶۰ و ۱۷۰ تولید می‌کنند.

 

 لیست مشتریان شرکت کارتن سازی کاسپین

شرکت کارتن سازی کاسپین با بکارگیری برنامه‌ریزی نوین، بسیاری از نام‌های تجاری معتبر داخلی و خارجی را به لیست مشتریان خود افزوده است.

  • شرکت زر ماکارون
  • شرکت کلوچه نادری
  • شرکت لبنیات میهن
  • شرکت لبنیات پاندا
  • شرکت تکدانه
  • شزکت سینا کاشی
  • شرکت آناتا
  • شرکت نفت بهران
  • شرکت داروپخش
  • شرکت ایساکو
  • و…

 

اهداف شرکت کارتن سازی کاسپین

هدف شرکت، تولید انواع کارتن‌های مورد استفاده در کلیه صنایع با بهترین مواد اولیه و کیفیت مطلوب است بطوریکه خریداران از تأمین به موقع و کیفیت کارتن در حداقل زمان ممکن اطمینان خاطر داشته باشند.

 

در این مقاله سعی‌مان بر آن بود تا شرکت کارتن سازی کاسپین را که یکی از بزرگترین و پیشگامان در صنعت کارتن و بسته بندی در کشور عزیزمان ایران است را به شما عزیزان معرفی نموده و کمک شایانی در جهت افزایش آگاهی شما از تولیدکنندگان موفق این صنعت به عمل آورده باشیم.

 

برای آگاهی و برقراری ارتباط با شرکت کاسپین کارتن می‌توانید از راه‌های ارتباطی معرفی شده در ادامه مطالب استفاده نمایید.

آدرس کارخانه: استان مرکزی، شهرستان زرندیه، بخش مرکزی، شهر صنعتی مأمونیه، بلوار صنعت، خیابان نهم، پلاک ۳۶۱۹

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۷۲۴۷۰

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست