جعبه مقوایی چاپ دار

جعبه مقوایی چاپ دار

5/5 - (2 امتیاز)

جعبه مقوایی نوعی از بسته بندی کارتنی است که از مقوا تولید می‌شود. مقوا مورد استفاده در تولید جعبه مقوایی با سایر مقواهایی ک در لوازم تحریر و فروشگاه‌ها وجود دارد بسیار متفاوت است.جعبه‌های تولید شده از مقوا، سازگار با محیط زیست و بازیافت پذیر هستند.

برای تولید جعبه مقوایی چاپدار و ایجاد چاپ بر روی کارتن از کلیشه چاپ استفاده می‌شود. کلیشه از مهم‌ترین ملزومات چاپ فلکسو است که برای چاپ روی محصولات بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از دلایل استفاده از کلیشه در چاپ فلکسو می‌توان به مزایای کلیشه سازی اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

از مزایای کلیشه سازی می توان رنگ های متنوع را روی لایه های مختلف و صیقلی چاپ کرد برای چاپ های دیگر چندین رنگ مختلف نیاز است که بتوانیم رنگ مورد نظر را بوجود بیاوریم. کلیشه ها قابلیت خشک سریع را دارند و نیاز به صرف زمان برای خشک کردن ندارند می توان چندین رنگ را در مدت زمان کم روی سطح مورد نظر انتقال دهیم.

 

با استفاده چاپ و تولید کلیشه، می‌توان بسته بندی محصول خود را به شکلی کاملا شخصی به بازاز ارائه کرد تا این طریق، راه سوء استفاده از نام و برند محصول برای سودجویان مسدود گردد.

همچنین استفاده از جعبه مقوایی چاپ دار منجر به زیبایی و متمایز شدن محصولات شما از دیگر محصولات می‌شود.

با کمی خلاقیت به راحتی می‌توان با طراحی جعبه مقوایی چاپ دار، فروش محصول را افزایش داد.

با توجه به نمامی موارد ذکر شده، تولیدکنندگان باید به میزان بسته بندی به چاپ و طراحی جعبه مقوایی نیز اهمیت دهند.

شرکت کارتن سازی مسعود با استفاده از بروزترین دستگاه‌های چاپ رنگی، قادر به تولید کارتن و جعبه مقوایی در طراحی‌های متنوع است.

همچنین می‌توانید از تجربه کارشناسان واحد طراحی مسعود کارتن نیز برای زیبا سازی بسته بندی خود استفاده نمایید.

برای برقراری ازتباط با مشاوران و ثبت سفارش کارتن، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، با کارشناسان کارتن مسعود در ارتباط باشید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست