تولید جعبه مقوایی دستگاه اذانگو

تولید جعبه مقوایی دستگاه اذانگو

5/5 - (2 امتیاز)

جعبه کارتن یا جعبه مقوایی نوعی جعبهٔ ساخته شده از مقوا می‌باشد که برای بسته‌بندی انواع کالاها و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضخامت مقوای استفاده شده بستگی به وزن و تراکم کالایی است که داخل آن قرار می‌گیرد. از جعبه کارتن در هنگام بسته بندی استفاده می‌شود.

جعبه‌هایی که از مقوا ساخته می‌شوند ضرری برای طبیعت ندارند و قابل بازیابی یا بازیافت هستند.

روش تولید حعیه مقوایی به این صورت است که خمیر کاغذ برای ساخت جعبه مقوایی در دمای بالای ۲۵۰ درجه سانتی گراد حرارت می‌بیند؛ به همین دلیل وزن کمی دارد ولی از تراکم بالایی برخوردار است.

بسته بندی با کمک جعبه‌های مقوایی آسان است و نیازی به صرف هزینه بالا ندارد. جعبه‌های مقوایی در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند و جوابگوی نیاز صنعت‌ها و کسب و کار‌های گوناگون هستند.

کارتن‌های مقوایی دارای ۴ نوع مقوای راه راه تک رو، مقوای راه راه تک جداره، مقوای راه راه دو جداره و مقوای راه راه سه جداره هستند.

ما در گروه کارتن سازی مسعود با بکارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و با کیفیت‌ترین متریال‌ها آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران هستیم، برای ثبت سفارش خود و گرفتن مشاوره از کارشناسان ما بصورت رایگان، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در برگه تماس، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست