کارتن پلاست مدل استند

کارتن پلاست مدل استند

5/5 - (2 امتیاز)

کارتن پلاست ورقی سبک و مستحکم می‌باشد که در صنایع بسیاری همچون کشاورزی، ساختمان، بسته بندی، تبلیغات، لوازم خانگی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق کارتن پلاست دارای انواع مختلفی است که هرکدام با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات مخصوص خود در صنایع مختلف به کار برده می‌شوند که در ادامه به طور مختصر با انواع و ویژگی‌های هریک آشنا خواهید شد.

شیارهای عمودی موجود بین این ورق‌ها باعث افزایش مقاومت کارتن پلاست شده است. کارتن پلاست یا ورق پلاستیکی دو جداره از مواد اولیه پروپلین تولید می‌شود.

تاریخچه تولید کارتن پلاست به سال ۱۹۹۲ زمانی که بزرگ‌ترین کارخانه تولید کارتن پلاست در ایتالیا تاسیس شد باز می‌گردد.

قیمت هر کارتن پلاست بستگی به گِرماژ آن در هر متر مربع دارد و همچنین افزایش قطر کارتن پلاست نیز در افزایش قیمت آن تاثیر بالایی دارد.

ما در کارتن سازی مسعود با استفاده از تجهیزات بروز و نیروی انسانی مجرب موفق به تولید کارتن پلاست در انواع کارتن پلاست رولی، کارتن پلاست رولی یووی دار، کارتن پلاست عمودی و… شده‌ایم.

امیدواریم بتوانیم با همکاری شما مشتریان عزیز و یاری خداوند متعال، محصولات خود را توسعه و بازارهای داخلی و خارجی کشور عرضه دهیم.

در صورت سفارش کارتن و درخواست مشاوره می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با مشاوران و کارشناسان شرکت کارتن سازی مسعود ارتباط برقرار نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست