کارتن مقوایی سفید ساده

کارتن مقوایی سفید ساده

5/5 - (2 امتیاز)

بسته بندی محصولات نشان دهنده یک هویت تجاری آن محصول است بنابراین انتخاب یک کارتن یا جعبه بسته بندی نامناسب موجب نمایان شدن جلوه بد از برند شما و همچنین بد جلوه دادن محصول تولید شده می‌شود، بنابراین باید در انتخاب کارتن بسته بندی یا جعبه بسته بندی محصولات تولیده شده کمی دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید.

کارتن مقوایی دارای ویژگی‌های بسیاری است که مورد استفاده تولیدکنندگان و صنایع گوناگون واقع شده است. که در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را برخواهیم شمرد.

استحکام و مقاومت بالا

ظرفیت و اندازه مناسب

استفاده از چسب با کیفیت

معرف کالا

سهولت در حمل و نقل

سهولت در نگهداری

و…

با مراجعه به وبلاگ کارتن مسعود می‌توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص کارتن مقوایی، انواع، ویژگی‌ها و کاربردهای آن مطالعه نمایید.

در این بخش نمونه ای از کارتن مقوایی سفید و ساده از نوع کیبوردی را مشاهده می‌نمایید. این نوع کارتن مقوایی برای بسته بندی بسیاری از محصولات کوچک و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین شما نیز می‌توانید با در اختیار داشتن جزئیات محصول خود کارتنی متناسب آن تهیه نمایید.

شرکت مسعود کارتن با بکارگیری نیروی انسانی مجرب، تجهیزات بروز و مواد اولیه مرغوب قادر به تولید انواع کارتن مقوایی در انواع و ابعاد گوناگون می‌باشد.

تمام سعی ما در کارتن مسعود بر آن است که با استفاده از دانش و تجربه ۴۰ ساله فعالیت خود در صنعت بسته بندی، مرغوب‌ترین محصولات بسته بندی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان و مهندسان شرکت کارتن سازی مسعود ارتباط برقرار نمایید.

 

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست