کارتن پلاست مدل کیبوردی

کارتن پلاست مدل کیبوردی

5/5 - (3 امتیاز)

کارتن پلاست یا (Corrugated Plastic) به ورق‌های سبک و مقاومتی گفته می‌شود که از دو ورق مسطح خارجی که به صورت موازی روی هم قرار می‌گیرند، تشکیل شده است.

کارتن پلاست در بازار با نام‌های دیگری نیز شناخته شده است که عبارتند از:

رول پلاست
پلاست شیت
شیت پلاست
هالو پروفیل شیت
کارتن پلاستیکی
پلاست پک
کروگیت پلاستیک شیت
و…

دامنه کاربرد کارتن پلاست در صنایع گوناگون بسیار گسترده است. از مهم‌ترین کاربردهای ورق کارتن پلاست در کارگاه های تولیدی برای بسته بندی کالا و محصولات تولیدی است.

یکی از مزیت‌های کارتن پلاست، قابلیت استفاده از انواع چاپ بر روی آن می‌باشد که از این طریق می‌توان طرح‌ها و نقش‌های متنوعی را بر روی آن ایجاد نمود.

در صورتیکه تمایل به استفاده از چاپ بر روی کارتن پلاست داشته باشید می‌توانید از دو نوع چاپ یعنی چاپ سیلیک و چاپ دیجیتال استفاده نمایید.

تصویری که در ابتدا مشاهده می‌نمایید نوعی از کارتن پلاست کیبوردی است که توسط طراحان شرط کارتن مسعود تهیه و تولید شده است.

گروه کارتن سازی مسعود با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه تولید: کارتن مقوایی، کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی و ساخت کارتن‌های سه لایه و پنج لایه با مجهز بودن به بروزترین دستگاه‌ها در زمینه چاپ و بسته بندی و برخوداری از پرسنل مجرب و با سابقه در زمینه تولید کارتن و جعبه، سعادت خدمت‌گزاری در زمینه تولید را دارا می‌باشد.

شما تولیدکنندگان عزیز می‌توانید از هر کجای کشور که هستید برای بسته بندی محصولات خود با مشاورین گروه کارتن سازی مسعود در ارتباط باشید تا متناسب با نیاز خود، مناسب‌ترین نوع بسته بندی را در هر تعدادی با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید.

در صورت تمایل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، از تجربیات و دانش کارشناسان و مهندسان شرکت مسعود کارتن بصورت رایگان استفاده نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست