کارتن پلاست مدل قفلی

کارتن پلاست مدل قفلی

5/5 - (3 امتیاز)

کارتن پلاست را از موادی به نام پلی پروپیلن تولید می‌کنند که در نتیجه آن به تولید محصولی ورق مانند که قابل انعطاف نبوده، از استحکام خوبی برخوردار است و علاوه بر آن در همین صنعت قابل بازیافت می‌باشد. این محصول علاوه بر کارتن پلاست به نام‌های دیگری از جمله شیت پلاست، هالوپروفیل شیت، پلاست پک، کروگیت پلاستیک شیت و پلاست شیت در بازار معروفند. البته این نکته قابل ذکر می‌باشد که پلاست شیت به روش اکستروژن تولید می‌گردد و مشتمل بر دو ورقه مسطح خارجی (فیلم) می‌باشد که به صفحات باریک عمودی (فلوت) به یکدیگر متصل هستند.

این محصول عايق گرما و سرما، ضد آب، مقاوم در برابر نور مستقيم خورشيد و سازگار در برابر تغييرات آب و هوا مي‌باشد. در برابر بدترين شرايط محيطي همچون تغييرات حرارتي ۳۰- تا ۸۰+ درجه سانتيگراد مقاوم است. قابليت چاپ، دايكات و برش با طرح‌ها و اشكال مختلف را دارا بوده و براحتي با چسب، منگنه و جوش مي‌شود.

این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و می‌توان چه از جهت طول و چه از عرض آن را قوس داد. ولی برای جلوگیری از تا خوردگی بهتر است به صورت طولی قوس داده شود.

شرکت کارتن مسعود با تجربه ۴۰ ساله خود در صنعت کارتن سازی و ورق سازی، همواره در حال توسعه تولیدات خود می‌باشد. یکی دیگر از فعالیت‌های شرکت کارتن مسعود، تولید کارتن پلاست به صورت تخصصی مطابق سلیقه مشتریان است.

در تصویری در ابتدا قرار داده شده است نوعی از کارتن پلاست مدل قفلی مشاهده است.

برای ثبت سفارش کارتن پلاست و دریافت مشاوره رایگان، با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان و مهندسان شرکت کارتن سازی مسعود ارتباط برقرار نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست