جعبه مقوایی درب صندوقی شرکت مهراصل

جعبه مقوایی درب صندوقی شرکت مهراصل

5/5 - (2 امتیاز)

جعبه مقوایی یا کارتن به جعبه‌هایی گفته می‌شود که برای ساخت آن‌ها ابتدا باید از مقوایی مرغوب استفاده شود. منظور از مقوا نیز کاغذی با گرماژ ۲۵۰ به بالا می‌باشد. که از نوعی چوب سخت به نام صنوبر یا کاج تولید می‌شود. یکی از پرکاربردترین مواد در صعنت بسته بندی‌های کاغذی، این نوع جعبه‌ها هستند.

جعبه‌های مقوایی از یک، دو و یا چند لایه ورق مقوایی ساخته شده‌اند. مقاومت، بادوام، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه بودن، دلایل کافی برای استفاده از جعبه‌های مقوایی به عنوان بسته‌بندی هستند.

جعبه سازی واحدی از صنعت تولید محسوب می‌شود که در آن‌ها با دستگاه ها و ماشین‌آلات گوناگون، انواع جعبه‌های مقوایی، چوبی، کارتنی و … را تولید می‌کنند.

شرکت مسعود کارتن فعال در حوزه کارتن سازی، جعبه سازی و ورق سازی موفق به تولید بسیاری از محصولات بسته بندی در کشور شده است و اکنون نیاز بسته بندی بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر مانند شرکت مهر اصل را برآورده ساخته است.

تصویری که در بالا مشاهده می‌نمایید نمونه‌ای از جعبه مقوایی درب صندوقی تولید شده برای شرکت مهر اصل می‌باشد که فرآیند تولید و طراحی آن توسط نیم مسعود کارتن انجام شده است.

شما نیز می‌توانید برای سفارش جعبه مقوایی متناسب محصول خود با راه‌های ارتباطی قرار داده شده در صفحه تماس با ما، با شرکت مسعود کارتن در ارتباط باشید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست