کارتن لمینتی پنج لایه شرکت بهتا

کارتن لمینتی پنج لایه شرکت بهتا

5/5 - (4 امتیاز)

کارتن لمینتی پنج لایه یکی از انواع کارتن بسته بندی پرکاربرد در صنعت کارتن سازی و بسته بندی است که برای بسته بندی و نگهداری اشیا حساس و گران قیمت از آن استفاده می‌شود.

لمینت نمودن کارتن به معنای قرار دادن یک لایه مقوایی بر روی کارتن است که سبب افزایش استحکام و مقاومت کارتن در برابر آسیب‌های احتمالی می‌شود.

برای ارسال و جابجایی محصولات در شرایط آب و هوایی گوناگون، استفاده از کارتن لمینتی پنج لایه، تا حد قابل توجهی از محصول محافظت کرده و در صحت کامل آن را به مقصد می‌رساند. در واقع کارتن لمینتی نوعی کارتن ضد آب است که توان محافظت از محصول در برابر رطوبت را دارد.

در هنگام ارسال محصولات به کشورهای دیگر نیز، کارتن لمینتی پنج لایه گزینه بسیار مناسبی است. زیرا هم جنس ورق کارتن آن مقاوم بوده و هم با لمینت نمودن آن مقاومت کارتن دوچندان خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های کارتن لمینتی، قابلیت استفاده از چاپ بر روی کارتن است. با بهره‌گیری از این نوع کارتن می‌توانید محصول خود را با ظاهری شکیل و زیبا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه دهید.

دقت داشته باشید که در بازار رقابت، محصولی برنده خواهد شد که علاوه بر کیفیت، ظاهر و بسته بندی‌ای زیبا داشته باشد تا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

شرکت مسعود کارتن با سابقه‌ای ۴۰ ساله در صنعت چاپ و بسته بندی قادر به تولید انواع کارتن لمنیتی، کارتن پلاست، کارتن دایکاتی با چاپ رنگی افست و چاپ فلکسو است.

ما در کارتن مسعود تمام دانش و تجربه خود را بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم بهترین محصولات بسته بندی را در اختیار هم‌میهنان عزیزمان قرار دهیم.

در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان و مهندسان تیم مسعود کارتن ارتباط برقرار نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست