کارتن پلاست مدل درب صندوقی (زیره و رویه)

کارتن پلاست مدل درب صندوقی (زیره و رویه)

5/5 - (3 امتیاز)

کارتن پلاست نوع پیشرفته‌ای از ورق کارتن است که از مواد پلی پروپیلن ساخته می‌شود و سطح مقاومت و استحکام آن، از دیگر بسته بندی‌های کارتنی به مراتب بیشتر است. به همین دلیل از کارتن پلاست در موارد بسیاری همچون تبلیغات، کشاورزی، ساختمان، بسته بندی و… استفاده می‌نمایند.

کارتن پلاست با نام‌های: شیت پلاست، هالوپروفیل شیت، پلاست پک، کروگیت پلاستیک شیت و پلاست شیت نیز در صنعت کارتن سازی شناخته می‌شود.

کارتن پلاست دارای مزایای بسیاری است که تمامی این موارد در جایگاه خود حائز اهمیت هستند.

از مهم‌ترین ویژگی کارتن پلاست، می‌توان به استحکام و مقاومت بالا کارتن پلاست در عین سبکی و کم وزنی آن اشاره نمود. این ویژگی باعث شده است که کارتن پلاست در صنایعی همچون ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد.

مواد اولیه کارتن پلاست فاقد هرگونه مواد سمی بوده و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رسانند. بنابراین کارتن پلاست نوعی کارتن بازیافت پذیر بوده که قابلیت استفاده مجدد دارد.

مقاوم بودن در برابر ضربه، قابل شستشو بودن و عایق بودن از دیگر ویژگی‌های کارتن پلاست است که آن را بیش از سایر بسته بندی کارتنی محبوب ساخته است.

 

شرکت کارتن مسعود، با بکارگیری تجهیزات بروز و نیروی انسانی مجرب، موفق به راه اندازی خط تولید کارتن پلاست شده است. و همچنین قادر به تولید کارتن پلاست در انواع و ابعاد گوناگون مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان است. شما نیز می‌توانید طراحی مورد نظر خود را در اختیار کارشناسان مسعود کارتن قرار دهید تا پس از انجام مراحل طراحی، کارتن پلاست با طرح دلخواه شما تولید گردد.

نمونه‌ای که مشاهده می‌نمایید کارتن پلاست مدل درب صندوقی (زیره و رویه) است که فرآیند تولید آن در کارتن سازی مسعود انجام گرفته است.

برای برقراری ارتباط و یا ثبت سفارش انواع کارتن و کارتن پلاست می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان و مهندسان مسعود کارتن ارتباط برقرار نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست