• خانه
  • وبلاگ
  • همه چیز در مورد کارتن تخم مرغ و ویژگی‌های آن
کارتن تخم مرغی قیمت تهران
وبلاگ, آموزشی

همه چیز در مورد کارتن تخم مرغ و ویژگی‌های آن

5/5 - (4 امتیاز)
  • 858 بازدید
فاطمه نوری ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

یکی دیگر از انواع کارتن‌های بسته بندی کارتن تخم مرغ می‌باشد که می‌توان در خط تولید صنعت کارتن سازی از آن یاد کرد.

ما در این مقاله از شرکت کارتن سازی مسعود می‌خواهیم شما را با انواع کارتن‌های تخم مرغ و ویژگی‌های این نوع کارتن بسته بندی آشنا کنیم.

اغلب مرغ‌داران برای بسته بندی تخم مرغ‌های خود از کارتن تخم مرغی صادراتی و معمولی استفاده می‌کنند تا هم بتوانند با بسته بندی صحیح از محصول خود محافظت کنند و هم برند مرغداری خود را بر روی کارتن بسته بندی مورد نظر چاپ کنند. برای این نوع بسته بندی کارتن مقوایی مناسب‌ترین نوع کارتن می‌باشد که هم از لحاض هزینه به صرفه می‌باشد و هم سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

اگر مقاومت و استقامت کارتن یا جعبه بسته بندی برای‌تان مفید است، در این مقاله از شرکت کارتن سازی مسعود با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را درخصوص این نوع کارتن بسته بندی در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی آشنا کنیم.

 

ویژگی‌های کارتن تخم مرغی مقوایی

برای خرید کارتن تخم مرغی، سایزها و ابعاد یکسانی وجود دارد که براساس شانه‌های تخم مرغ در ۶ شانه ۱۸۰ عددی و ۱۲ شانه ۳۶۰ عددی تولید می‌شوند.

در برخی موارد ممکن است تولیدکنندگان از کارتن‌های بازیافتی استفاده کنند که این امر غلط و نادرست است زیرا در بسته بندی مواد غذایی باید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود که اغلب برای تولید کارتن‌های بسته بندی تخم مرغ از کارتن ۳ لایه و کارتن ۵ لایه با چاپ فلکسو استفاده می‌کنند.

در کشور ما به تخم مرغ‌های رنگی تخم مرغ محلی و به تخم مرغ‌های سفید تخم مرغ‌های رسمی می‌گویند.

هر نوع کارتن یا جعبه بسته بندی دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که در ادامه برخی از ویژگی‌های کارتن‌های بسته بندی تخم مرغ را به شما تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گرامی خواهیم گفت:

  • کارتن‌های تخم مرغی باید محکم بوده و سنگینی را تحمل کنند و هم‌چنین قابل انباشت بر روی یکدیگر باشند.
  • کارتن یا جعبه‌های تخم مرغ باید قابل بازیافت بوده تا برای محیط زیست آلودگی ایجاد نکنند.
  • برای تولید کارتن یا جعبه تخم مرغی نباید ازمواد بازیافتی و شیمیایی استفاده کرد بلکه مواد اولیه باید درجه یک و با کیفیت باشند.
  • امکان چاپ و رنگبندی بر روی کارتن‌های مقوایی وجود داشته باشد تا باعث جذب مشتری و شناخته‌تر شدن برند شوند.
  • بر روی کارتن‌های تخم مرغ اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، شیوه انتقال و شرایط نگهداری درج شده باشد.
  • کارتن‌های صادراتی تخم مرغ باید از مقاومت و امنیت بالا برای جابجایی در مسافت طولانی برخوردار باشند تا تخم مرغ‌ها سالم حمل و نگهداری شوند.
  • مقاومت بالایی در رطوبت از داخل و بیرون داشته باشند تا کارتن‌های بسته بندی در شرایط آب و هوایی تغییر شکل ندهند.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت کارتن‌های تخم مرغی

باتوجه به اینکه کارتن‌های تخم مرغی دارای ابعاد استانداردی می‌باشند بنابراین در نهایت قیمت کارتن تخم مرغی بیشتر به جنس کارتن، نوع چاپ و تعداد رنگ‌های چاپ بستگی دارد. لازم به ذکر است تعداد سفارش شما هم در قیمت نهایی کارتن تخم مرغی تاثیر بسزایی دارد.

 

بسته بندی خلاقانه کارتن تخم مرغ

تخم مرغ از جمله مواد غذایی پر مصرف است که ارزش غذایی بالایی نیز دارد، به همین دلیل در کشورهای مختلف تولیدکنندگان در صنعت کارتن سازی یا جعبه سازی سعی بر آن دارند تا بتوانند بسته بندی خلاقانه و زیبا را برای این محصول تولید کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان تخم مرغ همیشه سعی دارند تا بسته بندی مناسب و خلاقانه‌ای برای محصول خود در نظر بگیرند چرا که قدم اول در جذب مشتری بسته بندی آن محصول می‌باشد که این امر موجب می‌شود تا بتوانند محصولات خود را بیشتر بفروشند. بنابراین استفاده از بسته بندی زیبا و جذاب خود یک نوع تبلیغ برای فروش بیشتر محصولات شما می‌باشد.

 

ما نیز در گروه کارتن سازی مسعود همواره در تلاشیم تا با بروزرسانی ماشین آلات خود و همچنین بکارگیری نیروهای خلاق بتوانیم بهترین نوع بسته بندی کارتن و جعبه را در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی با انواع چاپ بر روی کارتن و جعبه در اختیار شما تولیدکنندگان عزیز قرار دهیم. همچنین شما تولیدکنندگان عزیز از هرکجای کشور عزیزمان که هستید می‌توانید با ما تماس بگیرید و کارتن یا جعبه مناسب با محصول خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و در هر کجای کشور که هستید در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

مقالات مرتبط
فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست