جعبه مقوایی E فلوت شرکت پرشین ارتباط داده

جعبه مقوایی E فلوت شرکت پرشین ارتباط داده

5/5 - (3 امتیاز)

کارتن فلوت در واقع تعیین کننده ی شکل موج ورق کارتن می باشد.

E فلوت کمترین ضخامت را در کارتن‌های در ایران جهت بسته بندی دارد و معمولا جهت تولید جعبه‌ها ی مواد غذایی و دارویی استفاده می‌شود. تعداد فلوت‌های E در یک فوت ۹۰ عدداست.

گروه E ( ای فلوت یا کنگره نوع E )

این نوع فلوت ضخامت کمتری نسبت به سایر فلوت‌ها دارد و به دلیل سطح صافی آن، بیشتر در جعبه‌های لمینتی استفاده می‌شود که بلندای دندانه آن بین ۱.۱ تا ۱.۶ میلی‌متر می‌باشد و تعداد کنگره‌های بین ۲۹۰ تا ۳۲۰ عدد در هر میلی متر می‌باشد. از فلوت E در ساخت جعبه‌های کوچک مانند: جعبه پیتزا، جعبه‌های دارویی، جعبه کفش و… استفاده می‌شود.

شرکت کارتن مسعود از جمله تولیدکنندگان برتر ورق کارتن در کشور است که دارای سابقه‌ای درخشان در صنعت ورق سازی و کارتن سازی است.

شرکن کارتن سازی مسعود با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه فروش ورق کارتن و تولید کارتن مقوایی، جعبه مقوایی و کارتن پلاست، با استفاده از دستگاه‌های بروز، می‌تواند با کیفیت‌ترین نوع کارتن و جعبه را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داد.

همچنین تصویری که در بالا مشاهده می‌نمایید، نمونه ای از تولید جعبه مقوایی E فلوت شرکت پرشین ارتباط داده است که با استفاده از ورق کارتن فلوت E ساخته می‌شود.

شما نیز می‌توانید برای سفارش جعبه مقوایی متناسب محصول خود با راه‌های ارتباطی قرار داده شده در صفحه تماس با ما، با شرکت مسعود کارتن در ارتباط باشید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست