کارتن پلاست درب دوبل دستگیره دار شرکت محفل

کارتن پلاست درب دوبل دستگیره دار شرکت محفل

5/5 - (2 امتیاز)

کارتن پلاست از جمله مواد دوستدار محیط زیست است که در تولید آن از مواد اولیه پلی پروپیلن استفاده می‌شود. روشی که از آن برای تولید این محصول استفاده می‌شود، اکستروژن نام دارد.

این محصول با نام‌های دیگری همچون شیت پلاست، پلاست شیت، پلاست پک، هالوپرفیل شیت و کروگیت پلاستیک شیت نیز معروف است. استفاده از این محصول در صنایع مختلف به چشم می‌خورد.

کارتن پلاست از قابلیت چاپ برخوردار می‌باشد. روشی که از آن برای چاپ بر روی این ورق‌ها استفاده می شود، سیلک اسکرین می‌باشد. این روش از ماندگاری بالایی برخوردار است، از این رو این محصول را به نمونه‌ای مناسب در ساخت تابلوهای تبلیغاتی و استندها تبدیل کرده است.

کارتن پلاست در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال می‌توان از این محصول در صنایعی همچون ساختمان سازی، کشاورزی، چاپ و تبلیغات، خودروسازی، لوازم خانگی، قالب بندی ساختمان و بلوک سقفی، معماری داخلی، سوله سازی، ماکت سازی و ساخت لوکیشن‌های فیلم برداری اشاره کرد.

شما تولیدکنندگان عزیز می‌توانید از هر کجای کشور که هستید برای بسته بندی محصولات خود با مشاورین گروه کارتن سازی مسعود در ارتباط باشید تا متناسب با نیاز خود، مناسب‌ترین نوع بسته بندی را در هر تعدادی با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید.

در صورت تمایل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، از تجربیات و دانش کارشناسان و مهندسان شرکت مسعود کارتن بصورت رایگان استفاده نمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست