کارتن سازی در تهران
اخبار

ارسال تولیدات شرکت کارتن سازی مسعود به سراسر ایران!

4.9/5 - (24 امتیاز)
  • 632 بازدید
فاطمه نوری ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

با توجه به رشد صنایع تولیدی در سال‌های اخیر و رفع نیازِ آن شرکت‌ها در امور بسته بندی محصولات، می‌توان گفت شرکت‌های کارتن سازی در چند دهه اخیر نقش بسیار پُر رنگی را در رشد و تولیدات ملی ایفا کرده‌اند.

مسلما می‌‌دانید که اولین نکته‌ای که برای فروش و صادرات یک محصول تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد، بسته بندی مناسب و شکیل آن محصول است، می‌توان گفت اولین چیزی که پیش از بررسی کیفیت محصول نظر و توجه مشتری را جلب می‌کند نوع و شکل بسته بندی آن محصول می‌باشد. بنابراین هرچه بسته بندی محصولات کارآمدتر و زیباتر باشد، تاثیر بهتری را در فروش محصولات خواهد داشت و می‌توان بازار فروش بزرگ‌تری را برای محصولات در نظر گرفت.

 

کارتن سازی تهران

 

به همین منظور گروه کارتن سازی مسعود با بیش از ۴ دهه فعالیت در زمینه تولید انواع کارتن مقوایی و جعبه مقوایی با بروزترین ماشین آلات کارتن سازی در نظر دارد که عرصه‌ی فعالیت و همکاری خود را در سراسر ایران عزیزمان، بیش‌تر از پیش گسترش دهد تا بتواند با تولید انواع کارتن‌ها و جعبه‌های با کیفیت، نیاز تولید کنندگان و فروشندگان کالا و محصولات داخلی را در زمینه بسته بندی محصولات برطرف کند.

شرکت کارتن سازی مسعود در نظر دارد با ارایه قیمت منصفانه و کیفیت بالا، محصولات تولیدی خود را اعم از: کارتن مقوایی، جعبه مقوایی و کارتن پلاست را در اختیار تولید کنندگان و شرکت‌های داخلی قرار دهد و امید است که بتوانیم با ارایه محصولاتی شایسته تولیدکنندگان محصولات داخلی، گام بزرگی در جهت پیشرفت و بهبود بسته بندی محصولات برداریم.

چنانچه شما نیز برای بسته بندی محصولات خود نیاز به همکاری با شرکت‌های بسته بندی را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره بصورت رایگان با برای بالابردن سطح کیفیت بسته بندی محصولات خود با کارشناسان بخش طراحی و تولید شرکت کارتن مسعود ارتباط بگیرید.

برای تماشای اطلاعات تماس شرکت کارتن مسعود کلیک بفرمایید.

فهرست خدمات کارتن مسعود

طراحی، چاپ و جعبه سازی، کارتن سازی و کارتن پلاست